در سال 1366 وارد دانشسرای تربیت معلم شدم و دیپلم آموزش در دبستان دریافت کردم و در مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری مشغول خدمت شدم .سال 1378 موفق به دریافت مدرک کاردانی هنرهای تجسمی از مرکز آموزش عالی شهید رجایی اصفهان شدم و در همان سال مدرک لیسانس علوم تربیتی محض را به صورت غیر حضوری از دانشگاه پیام نور بروجن دریافت کرده و بعد از شش سال خدمت در دبستان های مناطق عشایری با تبدیل وضعیت آموزگاری به دبیری به مدت هفت سال دبیر هنر مدارس راهنمایی و متوسطه انجام وظیفه کردم در سال 1384 از دانشگاه علامه طباطبایی تهران در رشته علوم تربیتی گرایش دبستان موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد شدم و در مقطع دبستان و دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی شهرستان لردگان مشغول به کار شدم.
ادامه...
شناخت گرایی ، فرایندهای ذهنی را مورد توجه قرار می دهد. شناخت گرایان بر خلاف رفتار گرایان به جای تأکید بر رفتار قابل مشاهده ، فرایند های عالی ذهنی مانند تفکر ، تعقل ، ادراک و مسأله گشایی را مورد توجه قرار می دهند و براین باورند که حافظه ، انگیزش و تفکر نقش مهمی در آن بازی می کنند. بر اساس دیدگاه های جدید موجود در این...
برای کیفیت بخشی به تدریس معلمان ،آموزش مفاهیم نظری تدریس و روش های تدریس به صورت کاربردی و عملی در کلاس درس، توسط اساتید مجرب لازم و ضروری یست . کیفیت بخشی تنها با چاپ مطالب نظری میسر نخواهد شد. به نظر می رسد تبدیل کلاس های درس و مدرسه ها به کارگاه های عملی تدریس تحت نظارت رهبری به شیوه مشارکتی و قوی برای کیفیت بخشی...